Organizator Zjazdu:
Fundacja Wspierania Chirurgii im. prof. dr. hab. Feliksa Skubiszewskiego
ul. Stanisława Staszica 16
20-081 Lublin
Biuro organizacyjne Zjazdu:
Wydawnictwo Czelej Sp. z o.o.
ul. Skrajna 12-14
20-802 Lublin
e-mail:
chmi@czelej.com.pl
Strona internetowa Zjazdu:
www.kongreschmi.pl
§1. Postanowienia ogólne
- Organizator przewiduje w trakcie Kongresu sesje naukowe umożliwiające lekarzom i pracownikom naukowym prezentacje swoich prac naukowych zgodnych z tematyką Kongresu w formie plakatowej polegającej na przygotowaniu plakatu w formie wskazanej przez Organizatora, krótkim omówieniu plakatu przedstawiającego pracę.
- Organizator decyduje o przyjęciu pracy do prezentacji oraz formie i czasie jej prezentacji.
- Prace zgłaszane są nieodpłatnie. Po zgłoszeniu praca przesyłana jest do recenzji, a następnie po pozytywnej weryfikacji kwalifikowana jest do przedstawienia jej w trakcie Kongresu.
- Każdy z autorów danej pracy:
- wyraża zgodę na druk lub inny rodzaj publikacji przesłanego streszczenia w materiałach wydawanych na potrzeby Kongresu i tym samym zgodę na publikację imion i nazwisk oraz afiliacji autorów,
- przyjmuje do wiadomości, że jego streszczenie naukowe wydane zostanie i zaprezentowane na Kongresie bez wynagrodzenia dla autorów, w tym bez wynagrodzenia dla osoby prezentującej,
- potwierdza, że wszyscy autorzy abstraktu zgadzają się z treścią i wnioskami przedstawionymi w zgłaszanym abstrakcie, a także, że jest to praca oryginalna i nie narusza praw autorskich osób trzecich.
- Składając abstrakt, osoba składająca potwierdza wyrażenie zgody i przyjęcie do wiadomości odpowiednich regulacji wskazanych w ust. 4 przez wszystkich autorów i ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za brak zgody lub niedoinformowanie któregokolwiek z autorów.
- Redakcja i wydawca materiałów wydawanych na potrzeby Kongresu nie ponoszą odpowiedzialności za poprawność przesłanych przez autorów danych osobowych, nazw afiliowanych instytucji oraz streszczeń.
§2. Składanie abstraktów i zasady kwalifikacji do prezentacji w trakcie Zjazdu
- Recenzji zostaną poddane wyłącznie abstrakty złożone w formie elektronicznej przez formularz dostępny na stronie www.3kongreschmi.syskonf.pl/abstrakty w terminie do
15 lipca 2022 r. 15 sierpnia 2022 r.
- Abstrakty będą oceniane przez Recenzentów powołanych przez Organizatora spośród ekspertów w dziedzinie chirurgii.
- W ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia streszczenia, jednak nie później niż do dnia
15.07.2022 r. 15.08.2022 r., istnieje możliwość poprawienia streszczenia i przesłania ponownie jego nowej wersji.
- Ostateczną decyzję o przyjęciu abstraktu i zakwalifikowaniu do prezentacji plakatowej podejmuje Komitet Organizacyjny. Przy podjęciu decyzji Komitet kieruje się zarówno preferencją składającego abstrakt, jak i względami organizacyjnymi. Decyzja ta zostanie przesłana osobie składającej abstrakt drogą elektroniczną – na wskazany w trakcie składania abstraktu email.
- Lista zakwalifikowanych prac oraz ich autorów zostanie opublikowana 1 września 2022 r. na stronie Konferencji: www.kongreschmi.pl w zakładce Abstrakty wraz z niezbędnymi informacjami technicznymi i logistycznymi dotyczącymi ich prezentacji.
- Warunkiem prezentacji pracy jest zarejestrowanie się na Kongres co najmniej autora wskazanego jako prezentującego pracę.
- Autor/Autorzy zobowiązani są do wniesienia opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Najlepsze 3 prace zostaną nagrodzone voucherami na kwotę 300 zł każdy na zakup produktów dostępnych w sklepie www.czelej.com.pl.
§3. Wymagania techniczne i strukturalne
- Składane streszczenie musi spełniać następujące wymagania techniczne dotyczące przygotowanego i przesyłanego materiału:
- język: angielski,
- maksymalna liczba słów treści abstraktu: 250.
- Składane streszczenie powinno zawierać poniższe elementy podane w wymienionej kolejności:
- tytuł abstraktu,
- lista autorów,
- autor prezentujący,
- treść streszczenia (standardowo właściwa treść streszczenia powinna zawierać następujące sekcje: WPROWADZENIE, CEL PRACY, MATERIAŁ, METODY, WYNIKI, WNIOSKI.),
- słowa kluczowe – maksymalnie 3 słowa kluczowe,
- informacja o konflikcie interesów autora/autorów – prosimy o zapisanie informacji w polu: Komentarz/uwagi.
§4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorami Państwa danych osobowych są Organizator i Biuro Organizacyjne.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne do pomyślnego przesłania i rejestracji abstraktu oraz późniejszej obsługi recenzji i prezentacji pracy.
- Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, Państwa odnośnie zasad wykorzystywania Państwa danych.
- Organizator i Biuro Organizacyjne Zjazdu przetwarza Państwa dane w następujących celach:
- techniczne i logistyczne umożliwienie złożenia i prezentacji streszczenia,
- nawiązanie kontaktu z osobą składającą streszczenie w sytuacjach związanych z kwalifikacją lub prezentacją pracy wymagających jej aktywności,
- dokonanie recenzji i kwalifikacji streszczenia do odpowiedniej prezentacji w trakcie Kongresu,
- korespondencja z osobą składającą streszczenie informująca o statusie streszczenia oraz w przypadku wątpliwości lub prośby o wyjaśnienia recenzentów abstraktów,
- w przypadku zakwalifikowania abstraktu do prezentacji w celu umożliwienia prezentacji pracy i publikacji pracy w materiałach konferencyjnych (dotyczy imion, nazwisk i afiliacji autorów),
- świadczenie usług pomocy technicznej,
- publikacja treści na stronie internetowej Zjazdu.
- Dane Państwa w Systemie Składania Abstraktów przetwarzane będą do zakończenia okresu roszczeń związanych z Kongresem lub do cofnięcia przez Państwa zgody na przetwarzanie – jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od zakończenia Kongresu. W przypadku braku roszczeń do zakończenia okresu zgłaszania reklamacji – 7 dni po zakończeniu Kongresu.
- W przypadku zakwalifikowania do prezentacji danego zgłoszenia i pojawienia się odpowiednich publikacji usunięcie pracy, zmiana lub usunięcie imion, nazwisk i afiliacji autorów ze wszystkich zasobów nie są możliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Organizatora i Biuro Organizacyjne Pani/Pana danych osobowych, w wyżej wymienionych celach przysługuje Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych i ich poprawiania
- prawo do sprostowania danych
- prawo do żądania usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)
- prawo do ograniczenia przetwarzania
- prawo do przenoszenia danych
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Każda osoba, której dane dotyczą ma także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza obowiązujące przepisy.
- Każda z wymienionych w punkcie 7 operacji zawsze możliwe jest przez jednoczesny kontakt z osobami nadzorującymi przetwarzanie danych:
- w Biurze Organizacyjnym: chmi@czelej.com.pl,
- u Organizatora.
- Biuro Organizacyjne i Organizator informują, że stosują odpowiednie środki zgodne z RODO zapewniające właściwy poziom bezpieczeństwa Państwa danych w tym:
- wszystkie formularze bazują na bezpiecznym protokole szyfrowania komunikacji (SSL),
- dostęp do danych osobowych podlega kontroli, jest ograniczony i mają go tylko upoważnione osoby pracujące na podstawie przewidzianych prawem umów na rzecz Organizatora lub Biura Organizacyjnego.
- Osoba składająca streszczenie jest zobowiązana do poinformowania wszystkich autorów pracy o treści niniejszego regulaminu, w tym przedstawionych w tym paragrafie zasadach przetwarzania jego danych.
§5. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące wyników kwalifikacji powinny być zgłaszane w formie pisemnej e-mailem lub listem poleconym z potwierdzeniem odbioru na adres Biura Organizacyjnego Kongresu do 7 dni od otrzymania wyniku kwalifikacji streszczenia, pozostałe do 7 dni od zakończenia Kongresu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja jest rozpatrywana w przeciągu 14 dni od otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o statusie reklamacji e-mailem na adres podany w zgłoszeniu pracy.
§6. Postanowienia końcowe
- Wszystkie sprawy nieujęte w niniejszym regulaminie umowie normują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z uczestnictwem w Kongresie będą rozstrzygane przez sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Organizatora lub Biura Organizacyjnego (zależnie od tego, która ze stron bierze udział w sporze).